Actie gratis webhosting voor stichtingen vindt geen gehoor

Rotterdam – Een aantal weken geleden had één van de medewerkers bij ImHosted.nl een leuke actie bedacht om naast bekend voor onszelf, ook iets te doen aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Het idee was om bezoekers van onze website en de vele lezers op de nieuwswebsite Regio Online, stichtingen en verenigingen in Nederland aan te dragen die wel een steuntje in de rug konden gebruiken.

Loten voor gratis webhosting

Uit alle aanmeldingen zouden wij op 1 oktober 2018 dan 2 winnaars loten, die maar liefst 10 jaar gratis webhosting, inclusief domeinnaam van ons zouden krijgen. Een leuke kostenbesparing dachten wijzelf.  Helaas is de loting niet doorgegaan. Niet omdat wij bang zijn om iets gratis weg te geven, maar omdat de animo verrassend genoeg erg mild te noemen was. Er is niet aan de minimale voorwaarden voldaan, die van tevoren waren opgesteld.

Voorwaarden

Om de actie enigszins wat inhoud te kunnen geven, hadden wij twee belangrijke voorwaarden gesteld: de eerste was dat bestaande klanten waren uitgesloten van deelname en de tweede voorwaarde was dat er minimaal 5 verschillende stichtingen en/of verenigingen moesten zijn aangemeld voor 1 oktober. Helaas is de teller op 3 stichtingen blijven steken en dat is echt te weinig.

Meer acties

Ongetwijfeld zullen we bij ImHosted met een nieuwe actie komen, want we hebben genoeg creatieve en betrokken medewerkers. Wel zullen we eerst beter peilen hoe de behoefte aan soortgelijke acties is. Uiteraard is het jammer dat we geen stichting of vereniging blij hebben kunnen maken met ons idee. Op naar het volgende idee dus. Wordt vervolgd…