Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

ImHosted.NL start met VoIP Telefonie.

ImHosted.NL is druk bezig zichzelf op de kaart te zetten als een betrouwbaar en scherp geprijsd hostingbedrijf, waarbij service en support hoog in het vaandel staan. Vanaf 1 mei 2019 gaan wij uitbreiden met een nieuwe tak aan onze hostingbranche: Hosted VoIP. De oplossing voor internettelefonie die via www.imvoip.nl te vinden zal zijn!

ISDN verdwijnt

Hiervoor was ISDN de manier voor met name ondernemers om hun telefoondiensten via ISDN af te nemen. Op 1 september 2019 houd het ISDN netwerk echter op te bestaan. Met Hosted VoIP (bellen over internet) kunnen ondernemers hun eigen telefooncentrale in de cloud inrichten. Hiervoor hebben wij bij ImVoIP.NL niet alleen scherp geprijsde en erg complete abonnementen, maar ook abonnementen om mobiel en vast met elkaar te integreren, zodat je als ondernemer altijd en overal bereikbaar kunt zijn.

Toestellen om mee te bellen

Naast de noodzakelijke abonnementen zullen we via de webshop van ImVoIP.NL ook een groot assortiment van VoIP producten verkopen van gerenommeerde merken als Yealink, NetGear, TipTel, Polycom en Cisco. Van kleine kabels en headsets, tot complete telefoonoplossingen.

Voordelen VoIP

De voordelen van Hosted VoIP zijn vooral de vele extra diensten die mogelijk zijn, zonder extra technische voorzieningen of kosten. Denk aan een welkomstbericht, wachtrij, wachtmuziek, voicemail, doorverbinden, onderling gratis bellen, maar ook videoconferencing. Door de integratie van vaste telefoon met mobiel kan je als ondernemer je bedrijf altijd bij je hebben. Bereikbaar op iedere plek. Ook zijn de vaste telefoons makkelijk in te stellen via een eigen, online platform, waardoor iedere werkplek een specifiek ingericht toestel kan krijgen..

Altijd telefonische support

Net als met ImHosted.NL zal ook ImVoIP.NL zich vooral sterk maken voor uitgebreide telefonische supporttijden, waarbij we onze klanten graag persoonlijk en betrouwbaar hulp bieden.

%d bloggers liken dit: