Jaaroverzicht ImHosted.NL 2018

Ouderkerk aan den IJssel – ImHosted.NL is in 2018 gestart als een nieuw bedrijf voor webhosting in Nederland. Er is veel gebeurt om een mooi aanbod van diensten en producten te kunnen bieden tegen lage tarieven. Hoewel ImHosted.NL nog maar kort online is, hebben wij toch besloten al een ‘Jaaroverzicht’ uit te geven. Bescheiden, maar vol met positieve ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. Ons bedrijf wil vooral onderscheidend worden in service en support.

Meer dan een webhoster

ImHosted.NL is meer dan alleen een hostingbedrijf . Zij doet ook aan webdevelopment en design, met experts op het gebied van WordPress, Joomla, HTML en CSS, 3D-design, Photoshop, geschreven content, SEO en website optimalisatie. Niet alleen kunnen zij een nieuwe website opleveren, maar ook bestaande sites optimaliseren en van een nieuw jasje voorzien. Met maatwerk als aanvulling op alle hostingdiensten biedt ImHosted.NL een totaalpakket aan oplossingen, voor zowel techneuten als digibeten. Hierbij hoort natuurlijk ook het automatisch registreren of verhuizen van domeinnamen.

Bescheiden cijfers

In 5 maanden tijd is de site van ImHosted.NL meer dan 7.400 keer bezocht, waarvan 3178 unieke bezoekers. Onze pagina’s zijn 85,153 keer opgevraagd. De Facebook pagina heeft inmiddels 170 likes. Als belangrijkste cijfer zien wijzelf toch wel de 97 klanten die ons hebben gevonden. Een mooie start die veelbelovend voor de toekomst is.

Support is het hart van ons bedrijf

Zowel de oprichter van ImHosted.NL, als alle betrokken medewerkers zien het verlenen van goede support als het hart van de zaak. Vandaar dat telefonische bereikbaarheid voor klanten voorop is geplaatst. Naast alle mogelijkheden die andere bedrijven ook bieden, zoals live chat, e-mailsupport en support tickets, kunnen mensen ons gewoon 7 dagen per week telefonisch bereiken van 9.00 uur tot 23.00 uur. “Gewoon direct met een ‘mens’ kunnen praten en overleggen, wordt door onze klanten als zeer prettig ervaren”, zo laat een supportmedewerker weten. “Bereikbaarheid, flexibiliteit en inzetbaarheid blijken erg belangrijk. Problemen dienen voor klanten zo snel mogelijk opgelost te worden.”

© 2018-2019 ImHosted.nl Alle rechten voorbehouden / KVK: 67910971 / Alle op deze website genoemde prijzen zijn excl. BTW tenzij anders vermeld.
%d bloggers liken dit: