Support op afstand

Hulp bij je thuis, direct vanuit ons kantoor

Lees eerst de aanwijzingen en download daarna de software via onderstaande knop.

Wanneer kun je hulp op afstand vragen?

Wanneer je een probleem hebt met software of een website die wij voor jou geïnstalleerd hebben op onze servers,  en wij kunnen het probleem zo niet achterhalen of oplossen en jij vindt het lastig om duidelijk te maken wat het probleem is.

Je kunt ook hulp vragen als je er met andere zaken niet uitkomt of er is bijvoorbeeld iets fout gegaan toen je iets wilde aanpassen op je website.

 

Hulp op Afstand niet altijd gratis

 

Hulp op Afstand is gratis zolang je klant bent bij ons en het probleem met een in punt a. omschreven situatie te maken heeft. Uiteraard proberen wij je in alle gevallen te helpen, maar het kan voorkomen dat onze Hulp op Afstand niet gratis is. Wij zullen altijd eerst een analyse van het probleem maken en laten je dan direct weten of wij het voor je kunnen oplossen en of er eventuele kosten aan verbonden zijn.

 

Geen pc-dokter

 

Wij kunnen dus hulp bieden bij een probleem, of als je verdere uitleg nodig hebt bij één van onze diensten. Wij zijn echter geen pc-doktoren die problemen met virussen en dergelijke kunnen oplossen. Wij kunnen hooguit analyseren en waar nodig adviseren of instellingen aanpassen.

 

Stappenplan:

 

zet duidelijk voor jezelf op een rijtje wat het probleem is

bel onze support op 085 016 10 82

download pas op hun aangeven de software via bovenstaande knop

volg de aanwijzingen voor installatie zoals aangegeven

onze supportmedewerker zal je na installatie vragen om een ID code en een wachtwoord

de supportmedewerker kan na het leggen van de verbinding jouw scherm zien en je pc besturen

de supportmedewerker zal zoveel mogelijk uitleg geven over wat hij of zij gaat doen

moet jij zelf iets doen? volg dan alsjeblieft de aanwijzingen van de supportmedewerker

na analyse probeert de supportmedewerker het probleem voor jou te verhelpen

de supportmedewerker kan jou ook uitleg over iets te geven, zodat je zelf verder kunt

heeft onze support medewerker je geholpen? dan wordt eerst de verbinding met jouw pc verbroken

hierna kun je de software verwijderen van je pc

je mag de software ook laten staan als je dat wilt, gebruik verder op eigen risico

ben je tevreden en zijn jouw vragen beantwoord? Dan pas beëindigd support het telefoongesprek met jou

© 2018-2019 ImHosted.nl Alle rechten voorbehouden / KVK: 67910971 / Alle op deze website genoemde prijzen zijn excl. BTW tenzij anders vermeld.